Оформлення документів відповідно до нового Національного стандарту ДСТУ 4163:2020
Пособие

Оформлення документів відповідно до нового Національного стандарту ДСТУ 4163:2020

Практичний помічник кадровикам і діловодам для правильного оформлення документів згідно з новим ДСТУ 4163:2020, розроблений редакціями журналів «КАДРОВИК.UA» та «Діловодство».


Доступна та легка форма сприйняття для економії часу та уникнення помилок.  

У посібнику ви знайдете:
🔔 порівняльні таблиці змін;
🔔 приклади оформлення документів;
🔔 відповіді на найпоширеніші запитання.

 

знак Які суттєві зміни відбулися у складі та назвах реквізитів документів відповідно до ДСТУ 4163:2020

знак  Новий стандарт на оформлення документів: на що звернути увагу кадровій службі

знак  Написання прізвищ за новим ДСТУ 4163:2020

знак  Нововведення для кадрового наказу за ДСТУ 4163:2020

знак  Вимоги до оформлення реквізитів документів згідно з ДСТУ 4163:2020

 

Вихідні данні:
Мова видання:
 українська
Формат (розмір): PDF
Обсяг: 62 с.
Консультації та замовлення за телефоном: 0 (800) 219-977

Цена за минимальный срок подписки 230 грн
Купить
Описание

Описание для издания «Оформлення документів відповідно до нового Національного стандарту ДСТУ 4163:2020 »

ЗМІСТ


Які суттєві зміни відбулися у складі та назвах реквізитів документів відповідно до ДСТУ 4163:2020

  • На які конкретні види документів поширюються вимоги нового Національного стандарту ДСТУ 4163:2020 
  • Чи потрібно враховувати вимоги нового стандарту під час розроблення локальних
  • нормативних документів з діловодства конкретних юридичних осіб    
  • Чи можна застосовувати положення цього стандарту під час створення
  • електронних документів


Новий стандарт на оформлення документів: на що звернути увагу кадровій службі

  • Чи стосуються положення ДСТУ 4163:2020 документів, що створюються або застосовуються у діяльності кадрової служби?    
  • Які юридичні особи можуть використовувати ДСТУ 4163:2020 під час оформлення своєї документації?    
  • Основні зміни у складі та змісті реквізитів документів і вимогах до виготовлення документів?


Написання прізвищ за новим ДСТУ 4163:2020

  • Який орган відповідає за видання і розповсюдження стандартів?    
  • Чи обов'язково усім юридичним особам дотримуватися вимог ДСТУ 4163:2020?


Нововведення для кадрового наказу за ДСТУ 4163:2020

  • Вимоги до оформлення документів     
  • Шаблон наказу про прийняття на роботу
  • Зразок наказу про прийняття на роботу


Вимоги до оформлення реквізитів документів згідно з ДСТУ 4163:2020

ЧАСТИНА ПЕРША
• Що таке реквізит документа?    
• Чи можна застосовувати вимоги ДСТУ 4163:2020 щодо оформлення реквізитів під час створення службових документів у системі електронного документообігу?....
• На бланках яких юридичних осіб дозволено розміщувати зображення Державного герба України?
Чи дозволяється у документі найменування юридичної особи вищого рівня зазначати скорочено?
• Як правильно оформити найменування кількох юридичних осіб на спільному документі?    
• Чи унормовано ДСТУ 4163:2020 розміри емблеми юридичної особи або торговельної марки (знака для товарів і послуг) для зображення її на бланку юридичної особи?    


ЧАСТИНА ДРУГА
• Чи дозволяється зазначати в документі найменування відокремленого структурного підрозділу, що не має статусу юридичної особи    
• У якій послідовності слід оформляти складові елементи довідкових даних про юридичну особу    
• Чи допускається у службовому документі юридичної особи зазначати відразу дві поштові адреси: юридичну і фактичну?   
• Яким нормативним документом слід керуватися
під час визначення коду форми документа    
• Чи залежить місце розташування коду ЄДРПОУ від виду бланка?  

 
ЧАСТИНА ТРЕТЯ
• Про варіанти розташування назви виду документа на бланку юридичної особи    
• Якого розміру шрифт слід застосовувати для друкування назви виду документа    
• Чи дозволяє ДСТУ 4163:2020 проставляти дату і реєстраційний індекс документа у складі штрих-коду або QR-коду    
• На якому бланку доречно передбачити обмежувальні позначки для розташування реквізиту «Посилання на реєстраційний індекс і дату документа, на який дають відповідь»    
• Чому місце складення документа не потрібно зазначати у службових листах    
• У яких випадках в адресаті зазначають поштову адресу респондента 

   
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА
• Як правильно розташувати в одному документі два чи більше грифів затвердження    
• Хто з посадових осіб, зазначених в одній резолюції керівника, вважається головним виконавцем документа    
• У яких документах відмітку про наявність додатка оформлюють безпосередньо в тексті документа    
• Які юридичні особи мають право засвідчувати документи шляхом проставлення відбитка печатки    
• Який реквізит свідчить про зовнішнє погодження або схвалення документа
• Які документи підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції


 

 

 

Купить
Эксперты
Вікторія Ліпчанська
Президент Всеукраїнської асоціації кадровиків — єдиної професійної асоціації в Україні, шеф-редактор кадрового напрямку групи компаній «МЕДІА-ПРО» і журналу «КАДРОВИК.UA», юрист за фахом, з досвідом роботи в перевіряючих органах щодо застосування трудового законодавства.
Олена Загорецька
кандидат історичних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу документознавства Українського науково-дослідного інституту архівної справи та документознавства