Кадровий супровід для підприємства та кадровика
Консультації, аудит, розроблення документів

Кадровий супровід для підприємства та кадровика

Допомога кадровику підприємства при веденні кадрового діловодства — одна з послуг, що стрімко набуває популярності у кадровиків як надійного джерела професійної інформації.

У чому основна відмінність звичайної разової консультації для кадровика підприємства від послуги «Кадрове супроводження за наявності кадровика»?

  1. На початку співпраці експерт вивчає «життя» компанії з середини: сферу діяльності, стиль управління, структуру компанії, сезонність виконання робіт та ін. Це дозволить розуміти всі, навіть найскладніші та нетипові, ситуації на підприємстві і швидко орієнтуватися та допомагати з вирішенням поставлених завдань.
     
  2. Не потрібно шукати інформацію в інтернеті або інших джерелах, перевіряючи її на достовірність.
     
  3. Не потрібно шукати кожен раз нового експерта та щоразу пояснювати всі тонкощі.
     
  4. Консультант докорінно знає всі «підводні камені» та швидко надасть консультацію з їх урахуванням.
     
  5. Ви швидко отримаєте відповіді на виникаючі робочі питання.


Укладаючи договір на обслуговування, кадровик компанії замовника отримає надійного помічника в обличчі професійного та кваліфікованого експерта в трудовому законодавстві.

Послуга «Кадровий супровід для підприємства та кадровика» — це співпраця з кращими експертами України та можливість мати надійну підтримку для бізнесу за доступні гроші.

Наш Експерт стане гарним  порадником та допоможе кадровику:

  • отримати експертну кадрову консультацію;
  • мати конкретну відповідь на запитання;
  • впевнитись у правильності своїх дій;
  • мати чіткі рекомендації щодо складання кадрових документів;
  • отримати поради щодо виправлення помилок у кадрових документах; 
  • організувати кадрові процеси відповідно до законодавства про працю;
  • вирішити складні кадрові ситуації.


Це вигідно:

  • ціна абонемента менша, ніж разовий тематичний семінар або супровід адвоката у судовому розгляді при вирішенні трудового спору;
  • «не граєте в ігри» з Держпрацею, а робите все правильно;
  • консультуєтеся щодо всіх кадрових питань навіть при мінімальному періоді дії абонемента;
  • питання вирішуєте не загальні, як на семінарі, а чітко щодо ситуації вашої компанії;
  • економите свій час на пошук правильної відповіді;
  • не довіряєте всьому, що написано в інтернеті, а маєте достовірну відповідь.


Це зручно:

Отримувати консультації легко та швидко, використовуючи зручний спосіб зв’язку: телефоном, письмово, через Zoom, Skype, Viber (обираєте зручний).

Трудове законодавство змінюється мало не щодня. Консультування та забезпечення кадровика надійним джерелом професійної інформації – це гарантія для керівника успішного виконання всіх завдань з урахуванням бізнес – користі підприємства.

Питання, які допомагає вирішити експерт кадрового супроводу:

  • Особливості оформлення трудових відносин (строкові та безстрокові трудові договори, встановлення випробування, працевлаштування сумісників, неповнолітніх, осіб з інвалідністю, переміщуваних осіб).
     
  • Переведення, переміщення працівників, надання працівникам додаткової роботи за суміщенням (рекомендації щодо написання наказів, посадових та робочих інструкцій).
     
  • Надання всіх видів відпусток (щорічних, соціальних, у зв’язку з навчанням, без збереження заробітної плати).
     
  • Встановлення та розмежування робочого часу та часу відпочинку (ненормований, нічний, вечірній робочий час, понаднормові роботи, вихідні святкові дні, робота за змінами, підсумований обік робочого часу).
     
  • Особливості ведення кадрової документації (накази з персоналу, табелі обліку використання робочого часу, особові справи, особові картки працівника, трудові книжки, журнали обліку персоналу).
     
  • Складання локальних актів роботодавця (колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, штатний розпис).
     
  • Підстави та процедури для звільнення (звільнення з ініціативи працівника, звільнення з ініціативи роботодавця, звільнення з інших причин).


Мінімальний період обслуговування – 3 міс.

Вартість абонементного обслуговування:

3 міс. – 6750 грн
6 міс. – 12150 грн (знижка 10 %)
12 міс. – 22950 грн (знижка 15 %)

Контакти для уточнення інформації:

тел.: 0 (800) 219-977(044) 507-22-27
моб.: (063) 590-97-54 
Е-mail: avn@mediapro.ua

Цена за минимальный срок подписки 2300 грн
Купить