Журнал «Управление персоналом» № 7, 2019

Щоб замовити видання, зверніться у відділ передплати:
0 800 219 977
(067) 317-5886
(093) 904-1417

podpiska@mediapro.com.ua

СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ 
 
Олександр КУЧЕРЕНКО 
«Портрет» ринку праці: на кого робити ставку? 

За даними дослідження компанії «GfK Україна», проведеного в 2017 році після замовленням представництва Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні, 12% населення нашої країни працюють за кордоном. При таких обставинах знайти молодих та «золотих» співробітників, та ще «невимогливих щодо грощей» (коли навіть «вимогливих» залучити складно!) — це виклик! Що ж робити індустріальним компаніям, яким потрібні інженерно-технічні й робітничі кадри? Завтра ситуація може бути ще складніше, тому на майбутнє потрібно працювати вже зараз. 
 
Марія СПАСІБО 
Брак кадрів: проблема реальна чи спровокована? 

Пропоную розглянути одну з найсерйозніших проблем на вітчизняному ринку праці: чому останнім часом так ускладнився добір якісного персоналу? Як взагалі виникає потік претендентів, що в результаті рекрутингово-адаптаційних заходів стають (або не стають) співробітниками організацій? Розглянемо таке парадоксальне явище, як паралельно існуючі безробіття і брак фахівців. Чому таке взагалі можливо? 
  
КЕЙСИ УПРАВЛІННЯ 
 
Олена ЧУМАК 
Менеджер з продажу: ефективний практикум з добору 

Менеджер з продажу — основний ресурс і рушійна сила будь-якого торгового підприємства. В руках цього співробітника знаходиться найважливіший нематеріальний ресурс — доступ до споживача і, відповідно, репутація компанії. Адже яку б навіть найякіснішу продукцію чи найнеобхідніші послуги компанія б не пропонувала ринку, вона залишиться без прибутку, якщо ця продукція й послуги не будуть реалізовані. На даний час професія «менеджер з продажу» — найбільш запитувана в будь-якій сфері бізнесу. Отже, співробітник на цьому місці повинен бути справжнім професіоналом. 
 
Ірина ВЕЛИЧКО, Ольга КРЕМЕНА
Адаптація оператора контактного центру: шляхи оптимізації 

Оскільки бізнес контактного центру вкрай конкурентний, вартість його послуг багато в чому залежить від оцінки якості розмов операторів, яку виставляє замовник. Тому замовники в цьому питанні часто досить суворі. Проте для полегшення процесу адаптації в компанії ми парадоксальним чином вирішили не ставити оцінку за розмову и в перші дні роботи. Коли оператор вперше сідає на робоче місце, він знаходиться в стані стресу… 
 
Володимир МАЛІЧЕВСКІЙ 
«Екологічне» звільнення: без проблем й рентабельно 

Тема звільнення постає як вкрай актуальна в умовах гострого дефіциту персоналу й ризику прийняття менеджментом позиції «підлещування» перед неефективним персоналом. Не секрет, що звільнення — одна з найбільш неприємних функцій керівника в будь-якому бізнесі. Поділюся власним досвідом використання технологи «екозвільнення», якій навчилися вже більше 1 тис. управлінців на сотнях тренінгів, і розповім, як її результати відобразилися на практиці. 
 
ІНСТРУМЕНТИ 
 
Інна КИРНОС 
Робота в літньому віці. Можливості? Цінність? Ризики? Рішення! 

У першій частині статті, опублікованій в попередньому номері журналу, ми докладно розглянули чинники вікового ризику і навантаження на робочих місцях. Тепер розглянемо докладніше стратегії адаптації повноцінних робочих місць і переведення їх у категорію нейтральних віком місць.