Журнал «Управление персоналом» № 1, 2019

Щоб замовити видання, зверніться у відділ передплати:
0 800 219 977
(067) 317-5886
(093) 904-1417

podpiska@mediapro.com.ua

СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ 
 
Марія СПАСІБО
Ефективні управлінські рішення: глобальні або локальні? 

Глобальні компанії залишаються «драйверами» зростання ефективності праці і поширення інновацій у всьому світі, але обов'язково — за умови врахування місцевих особливостей. На жаль, не кожен іноземний інвестор розуміє важливість передачі повноважень на місця, але ті, які це зрозуміють, будуть безперечними економічними лідерами на світовому ринку.
 
 
КЕЙСИ УПРАВЛІННЯ 

 
Михайло ПРИТУЛА 
Управління ефективністю компанії: огляд ІТ-рішень 

Система управління ефективністю ОКР, яка з'явилася як продукт інтелектуальної праці компанії Intel й вже прийнята багатьма ІТ-лідерами США, в тому числі Google, набуває зростаючої популярності серед менеджерів інших галузей економіки. Пропоную огляд декількох програмних продуктів, що дозволяють легко автоматизувати роботу в цій системі. 
 
Євгенія ЛЕПЕХА 
Будуємо результативну корпоративну культуру: від плану до реалізації 

У цій статті хочемо поділитися з колегами нашим узагальненим досвідом, застосування якого на практиці дало відмінні результати. Він підходить для будь-якого бізнесу, не тільки для виробничої компанії. Нам вдалося кардинально оновити внутрішню систему взаємовідносин і створити зовнішній бренд компанії як кращого роботодавця. HR-команда розробила покроковий інструмент, що дозволяє змінити корпоративну культуру: з чого почати, що потрібно робити після першого кроку і на які нюанси звернути особливу увагу. 
 
Ольга ДЯДЕЧКО 
HR + PR: рецепти підтримки репутації привабливого роботодавця 

Тема створення та підтримки бренду роботодавця залишається актуальною, адже боротьба за таланти триває. Репутація роботодавця відіграє важливу роль в тому, щоб кандидати хотіли працювати саме в цій компанії. Що потрібно робити для того, аби мати позитивний бренд роботодавця? Перш за все, необхідно забезпечити цілісність образу компанії — зовнішнього і внутрішнього. 
 
Ксенія ШВЕД 
Масовий підбір? Легко! 

Як вибудовує свою стратегію добору кадрів більшість компаній? При найманні перевага віддається людям, які можуть якісно виконувати свої обов'язки, тобто мають досвід роботи і певну кваліфікацію. Ми пішли трохи іншим шляхом: від цінностей. Бо сам типаж «люди, що працюють в торгівлі» — це зовсім не fun. Це не «Цитрус». А нам потрібні саме «свої» — яскраві, «драйвові», проактивні співробітники, які прагнуть до інновацій! 
 

ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ'Ю 
 
Олексій МИРОНОВ 
Randstad. Світова практика досліджень привабливості роботодавця 

Міжнародна кадрова корпорація Randstad зі штаб-квартирою в Бельгії розповсюдила свою дослідницьку діяльність по всьому світу. В поле зору фахівців Randstad знаходиться й ринок праці України. У нашій країні презентацію дослідження Randstad про бренд роботодавця проводить кадровий холдинг «АНКОР». 
  

ІНСТРУМЕНТИ 
 
Тетяна Пашкіна 
Дефіцит кадрів — хронічна хвороба українського ринку праці
 
Українським роботодавцям треба звикнути до думки, що дефіцит фахівців — проблема хронічна, яка припинюється виключно на час криз. Однак слід визнати, що з’являється інша, не менш нагальна проблема: зниження якості кадрів, що пов'язано із загальним зниженням рівня життя.
 
Антон МІХЕЄВ 
Епоха мілленіалів: майбутнє, до якого треба бути готовим 

Згідно зі спільним дослідженням EY і видання Kyiv Post «Стратегічні перспективи ринку праці України-2017», значна частина (88%) менеджерів відчуває розбіжності у ставленні до роботи з боку кандидатів різних поколінь, але тільки 58% з них адаптують свої підходи до управління для різних вікових категорій. При цьому особливу ставку вони роблять на представників покоління Y. 
  

СПІЛЬНОТА
 
Сергій Угрюмов 
Форум HR-директорів: погляд зсередини і з боку 

XI Форум HR-директор — цей захід значного масштабу для спільноти управлінців України. Майданчик Форуму вже давно зарекомендувала себе як один з кращих в нашій країні: власними поглядами і напрацюваннями тут діляться не просто фахівці-ейчари, а люди, які бачать взаємозв'язок всіх HR-процесів, дивляться на кожну процедуру крізь призму цілей всього бізнесу, вибудовують HR-політику і задають тренди в управлінні.