Стр. 20 - ECO_01_2019.indd

Упрощенная HTML-версия

Наприкінці жовтня 2018 року Верховна Рада прийняла Закон України
«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законо-
давчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок
окремих податків і зборів» (
далі —
Закон 2628-VIII).
Нормативний акт спрямовано на забезпечення у 2019 році збалансова-
ності бюджетних надходжень і виконання зобов’язань України в рамках Уго-
ди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом,
Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-чле-
нами, з іншого.
Слід зазначити, що на стадії проекту, його редакцію неоднора-
зово змінювали. Зокрема, запропонували збільшити ставки подат-
ку на викиди двоокису вуглецю, за винятком платників податку, які
здійснюють викиди двоокису вуглецю в обсязі не більше 500 т на рік
та експлуатують стаціонарні джерела забруднення потужністю до
100 кВт включно.
У кінцевому підсумку маємо редакцію закону, яка передбачає збільшен-
ня ставки податку на викиди двоокису вуглецю в атмосферне повітря ста-
ціонарними джерелами забруднення з певними особливостями.
1.
Насамперед, Законом 2628-VIII у пункті 243.4 статті 243 цифри та сло-
ва «0,41 гривні» замінити на цифри та слова «10,00 гривень». Тобто збіль-
шено ставку податку.
Податок на викиди двоокису вуглецю
в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами забруднення:
особливості та прогалини
Акцент:
законодавець виключає зі статусу платника податку за викиди двоокису
вуглецю суб’єктів, які здійснюють такі викиди від стаціонарних джерел за-
бруднення в обсязі не більше 500 т на рік
Актуальне роз’яснення
ЗУ 2628-VIII
18
ECOBUSINESS /
/ № 1 (78) січень 2019