Стр. 82 - ECO_01_2019.indd

Упрощенная HTML-версия

Практикум еколога.
Є проблема? — Маємо рішення
матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають змогу її ідентифі-
кувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, зокрема схему
розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майдан-
чики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для обро-
блення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також
окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені
об’єкти. Матеріально-технічну базу на праві власності або відповідно до дого-
вору оренди використовує лише один суб’єкт господарювання, що провадить
господарську діяльність із поводження з небезпечними відходами.
Мінприроди України дуже ретельно ставиться до поданих документів. За остан-
ній рік ним було анульовано десятки ліцензій за порушення ліцензійних умов.
Чи обов’язково потрібно пологовому будинку оформлювати дозвіл на викиди
забруднюючих речовин в атмосферу?
Є організація яка має старі зламані меблі та хоче їх позбутися. Також є організа-
ція, в якої приміщення опалюють дров’яним котлом. Чи можна безплатно переда-
ти меблі як вторинну сировину для подальшої утилізації (спалювання), і як це
оформити документально (актами, договорами тощо). Чи є якісь обмеження щодо
такої утилізації?
8
9
Усі суб’єкти господарювання незалежно від форми власності за наяв-
ності стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне
повітря зобов’язані отримати Дозвіл.
Отже, спочатку потрібно з’ясувати чи
є стаціонарні джерела.
Наприклад, якщо приміщення обігрівається окремим котлом, це й є стаціо-
нарне джерело.
Відповідь:
Списання матеріальних цінностей є звичною практикою для бухгалтерських
працівників.
Для цього наказом по підприємству створюють комісію зі спи-
сання матеріальних цінностей, результати роботи якої оформляють актом.
Акт слугує підставою для зняття з балансу матеріальних цінностей.
Законодавство не забороняє продавати (передавати безплатно) відхо-
ди як вторинну сировину юридичним і фізичним особам, за умови якщо
в процесі експлуатації вони не забруднилися небезпечними речовинами та
не стали небезпечними відходами. Працівники бухгалтерії знають, як це
робити.
Відповідь:
80
ECOBUSINESS /
/ № 1 (78) січень 2019