Стр. 60 - ECO_01_2019.indd

Упрощенная HTML-версия

Практикум еколога.
Підвищення кваліфікації
проходження процедури ОВД», розширено інформацію за модулем дер-
жавного нагляду (контролю) та надано приклади судової практики.
Ми тримаємо руку на пульсі розвитку, щоб запропонувати вам
най-
краще
!
Усі учасники курсу мають змогу співпрацювати з експертом, надсилаючи
запитання на електронну адресу:
eco-magazine@ukr.net
.
Розпочато набір до нової групи! Звертайтеся!
Реєстрація:
x
(044) 507-22-26, (073) 305-80-16
;
x
0-800-214-899
(безплатно зі стаціонарних та мобільних телефонів);
x
е-mail:
seminar@mediapro.com.ua
.
Топ питань, які зацікавили слухачів курсу
Чи може людина, котра працювала в інспекції і перевіряла підприємство, нада-
вати послуги як екологічний аудитор громадській організації та громадським
діячам, які виступають проти діяльності цього підприємства?
1
Основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту ре-
гламентовані Законом України «Про екологічний аудит» від 24 червня 2004 р.
№ 1862-IV (
далі
— Закон).
Відповідно до статей 6, 7, 20 Закону, докази екологічного аудиту — це доку-
ментально зафіксована інформація щодо діяльності об’єкта екологічного аудиту,
яку можна перевірити. Докази екологічного аудиту екологічний аудитор викорис-
товує для визначення відповідності об’єкта екологічного аудиту вимогам законо-
давства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим
критеріям екологічного аудиту.
Висновок екологічного аудиту — це професійна оцінка об’єкта екологічного
аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологіч-
ного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит. Висновок еко-
логічного аудиту є офіційним документом, який засвідчують підпис та печатка
екологічного аудитора.
Отже, будь-які роз’яснення та обґрунтування, надані екологічним аудитором
без фактичного проведення аудиту підприємства та оформлення його резуль-
татів у вигляді висновку (звіту), не є доказами та не можуть бути взяті до уваги
судом, контролюючим органом чи органами місцевого самоврядування.
Будь-яку іншу форму результатів діяльності екологічного аудитора поза межа-
ми фактичного проведення аудиту, наприклад, письмові роз’яснення та обґрун-
тування, Закон не передбачає. Такі письмові документи не можна уважати ні
експертними висновками, ні будь-якими іншими доказами фактів, які в них ви-
кладено.
Відповідь:
58
ECOBUSINESS /
/ № 1 (78) січень 2019