Журнал «Діловодство» № 6, 2020

Щоб замовити видання, зверніться у відділ передплати:
0 800 219 977
(067) 317-5886
(093) 904-1417

podpiska@mediapro.com.ua

Зміст

Моніторинг українського законодавства

Моніторинг українського законодавства 

Корисна інформація

Облік робочого часу в липні 2020, пам’ятні дати і професійні свята 

Відповідаємо читачам

Олена Дідок
Внутрішнє листування на підприємстві 

Прошу на сторінках журналу «Діловодство» розкрити тему листування між структурними підрозділами підприємства. Таке листування є необхідним для великих підприємств, що мають відокремлені філії. Проте у Правилах № 1000/5 зазначено, що «листування між структурними підрозділами необхідно уникати...»

Архів 
Оксана Бородіна

Архівний менеджмент у сучасних установах

Питання створення архівів поставало перед людством чи не з моменту зародження писемності. Інформації, що зберігається, у всі часи приділяли неабияке значення. Саме тому головним хранителем Олександрійської бібліотеки був не хто-небудь, а безпосередньо спадкоємець єгипетського престолу. Для Архімеда навіть у смертну годину не було нічого важливішого за його креслення

Діловодство  

Олена Дідок 

Розсилання одного вихідного документа кільком адресатам

Як правильно направляти вихідну кореспонденцію, якщо адресатів більше ніж чотири? Що таке список розсилки? Чи може установа сама його розробити? Як скласти супровідний лист, якщо, наприклад, першому адресатові направляється пакет документів, а іншим п’яти адресатам — супровідний лист для інформування «до відома»? Скільки в такому разі потрібно вихідних реєстраційних номерів?

Електронний офіс
Надія Баловсяк
Топ функцій Zoom і Skype для віддаленої роботи
• Установлюємо віртуальний фон для відеочату в Zoom і Skype
• Обмін файлами
• Запис відеодзвінків

Кадрові питання 
Олександр Клименко
Розробляємо робочі інструкції для кур’єрів та водіїв: на що слід звернути особливу увагу?
• Що спільного у кур’єра та водія: чи можливе поєднання їх обов’язків?
• Загальні вимоги до робочих інструкцій
• Суміщення й сумісництво — у чому різниця


Діловий етикет 

Олександр Козка 
Комерційна пропозиція: особливості складання й оформлення
Уміння створювати правильні, а значить, ефективні комерційні пропозиції є дуже важливим для будь-якого виду господарської діяльності. За допомогою цього документа відбувається своєрідна форма спілкування між компанією та її потенційними партнерами, постачальниками чи клієнтами.

Цікаво знати

Пам’ятки архітектури України

Ділова іноземна

Тетяна Водка 
Електронне листування англійською: корисні поради 
(Продовження. Початок у № 4–5, 2020, с. 67)
• Найпоширеніші фрази для ділового листування
• Якщо лист із вкладенням, потрібно описати його
• Чому темі листа потрібно приділяти особливу увагу

Бібліотека читача

Алгоритми дій, форми, зразки та приклади, опубліковані у матеріалах журналу в № 1 – 3, 2020
 

Зміст

Моніторинг українського законодавства

Моніторинг українського законодавства 

Новини 

Новини 
Указами Президента України встановлено професійні свята: 
• День митника України;
• День податківця України

Діловодство 
Олена Дідок
Оформлення заяви 
Запитання читача: «Найчастіше у роботі натрапляємо на такі труднощі (і не тільки я, а всі діловоди, кадровики): як коректно написати слово «заява»:
• заява
• заява.
• Заява
У радянській школі був правильний другий варіант, адже «заява» — закінчення «шапки» документа»

Календар свят і пам’ятних дат

Облік робочого часу в серпні 2020, пам’ятні дати і професійні свята 

Відповідаємо читачам
Олександр Клименко
Перекладач: розробляємо посадову інструкцію 
Розширяємо штат бюро перекладів, і виникла потреба ввести кілька нових посад для перекладачів, а саме: гіда-перекладача і перекладача для синхронного перекладу. У КП гід-перекладач із кодом 2444.2, але перекладача-синхронника ми не знайшли. Як правильно назвати цю посаду й яку посадову інструкцію коректно взяти за основу для такого працівника? 

Актуальне інтерв’ю  
Чим займається HR в ІТ і які функції виконує 
ІТ-сфера одна з тих, що за останнє десятиліття змінила стереотипи звичного ведення бізнесу, надання послуг і сценаріїв розвитку на ринку. Про те, чим займається ейчар в ІТ, які очікування покладають ІТ-компанії на своїх працівників та про найпоширеніші запитання і прохання від кандидатів на вакансії — в інтерв’ю з HR-менеджером однієї з провідних IT-компаній, рекрутером Тетяною Водкою

Електронний офіс
Надія Баловсяк
Робота зі скріншотами: як зняти й передати копію екрана на різних пристроях 
Копія екрана, або Знімок екрана чи Скріншот — це елемент, який часто супроводжує звіти, електронні документи та інструкції до програмного забезпечення. Іноді нам потрібні скріншоти з комп’ютера, а часом і зі смартфона, наприклад, щоб показати факт пересилання коштів чи передати дані електронного квитка. Скріншот потрібен для того, щоб указати на помилку в документі чи поділитися фото. Це найпростіший спосіб зберегти щось, що зараз показано на екрані вашого пристрою — чи то ноутбука, чи смартфона

Юридична підтримка
Олександр Козка
Договір оренди офісу у фізособи: особливості укладення 
У процесі своєї діяльності значна кількість суб’єктів господарювання різних форм власності вступає в орендні правовідносини. Зокрема, однією із доволі поширених операцій є оренда офісного приміщення. При цьому, якщо власником такої нерухомості є фізична особа, договір оренди, крім загальних умов, матиме й свої особливості, пов’язані як зі статусом сторони — фізичної особи, так і об’єкта оренди

Корпоративна культура
Тетяна Водка
Психологічний клімат після виходу з карантину: досвід ейчара-практика 
• Як вплинув карантин на більшість компаній ІТ-сфери
• Кейс: кроки щодо організації роботи офісу в особливий період після пандемії
• Оцінка психологічного стану працівників та індивідуальний підхід до кожного з них

Корисна інформація
Зміст журналу «Діловодство» за І півріччя 2020 року

Бібліотека читача
Алгоритми дій, форми, зразки та приклади, опубліковані у матеріалах журналу в № 4 – 6, 2020